maanantai 5. tammikuuta 2009

Mimmin mietteitä


Minä "Mimmi Mimmukainen" NoCopyright Mad Madam Mim saan kunnian avata tämän Notusnurkan vuoden 2009 aluksi. Olen asunut täällä Pöljän kylällä reilun kuukauden ja voin sanoa kotiutuneeni tähän jengiin vähintään hyvin. Ei minulla ole tässä seurassa aika pitkäksi käynyt, mutta silti keksin iltojeni iloksi kaikenlaista puuhaa... Mamma onkin tiedustellut, mikä minusta tulee isona, kun olen ehtinyt jo tarttua niin moneen toimeen. Olen ehtinyt kokeilla jo ainakin siivousta (vähän sotkemistakin), hortonomiaa, sisustusta ja rakennushommia. Silti mamman mielestä minulla on eritysiä lahjoja näyttelemiseen. Mamma sanoi, että olen jo valmis dramaqueen ihan ilman teatterikouluja, osaan kullema heittäytyä rooliin varsinkin hampaita katsottaessa ja nypittäessä??? Se näytteleminen kuulostaa minusta kyllä hurjan hienolta :))) Varsinkin kun Sassakin sanoi silloin Turusta lähdettäessä, että tavataan Mimmi sitten näytelmissä. Tuskin maltan odottaa, milloin se tapahtuu...
Tänään meillä on tapahtunut jotakin ihmeellistä: olen kuullut Pennin laatikosta vauvojen vininää. Siinä on jotakin niin salamyhkäistä, että minulle ei ole vielä sitä paljastettu. Mutta aion ottaa siitä selvää lähitulevaisuudessa ja vähän kovistella niille ipanoille. Mamma tuumi, että odotapa vaan kun itsekin Mimmi kohtaat jonkun suloisen cairnpojan. Ja pyh, ensin minä haluan käyttää lahjojani ja näytellä niissä näytelmissä. Mutta mitäs teen, kun vielä minua ei ole viety Pöljää pidemmälle. Täytyy varmaan jatkaa näitä "harjoituksia" jahka kevät koittaa...

1 kommentti:

  1. Oihhh, ihana Mimmuska, äiskä täältä edellisestä kodista huiskuttelee. Ihan oikein sä olet ymmärtänyt, oo tiukkana vaan. Kylläpä on kiva lukea sun tarinoita. Pakko tunnustaa, on hiukka ikävä sua.

    VastaaPoista